13 Kasım 2016 Pazar

Tüm Yollarım Sana Çıkıyor Tüyap İmza Günü

Ve hayal ettim gerçek oldu...

Nihayet o büyük gün geldi

İstanbul Tüyap Kitap Fuarı'nda imza günüm olduğunu çoğu zaman hep düşledim ve kitabım imza günüme ancak yetişti. iki sevinci bir arada yaşadım ve bu mutlu günümde sevenlerim beni yalnız bırakmadılar. 

13.11.2016'da hayatımın unutmayacağım günlerinden birini daha yaşamış oldum.











Dilim yaradana şükretmekten, hayata teşekkür etmekten, kalbim deli gibi atmaktan yoruldu. Ne güzel arkadaşlıklar kurmuşum, ne güzel dostlar biriktirmişim o gün daha iyi anladım. Yanımda olan herkese sonsuz minnet ve sevgilerimi bildirip, sayfayı o günün anısını her daim yaşatacak olan fotoğraflara bırakıyorum...

Buarda;
Tüm Yollarınız Vefayı bilen güzel yürekli insanlara çıksın...


 Beni en anlamlı günümde yalnız bırakmayan Kitapağacı Klübü arkadaşlarım, iyi ki varsınız.















                                         En kıymetlilerim, oğullarım, Enes ve Bera'm



                  Tanıdığım en güçlü kadın olan annem iyi ki varsın, iyi ki benim annemsin...



Tanıdığım günden beri Ayşen yazar olacak ve ilk kitabını bana imzalayacak diyen sevgili arkadaşım Yağmur Cengiz, her zaman desteğini hissettim. Teşekkür ederim...
















Fotoğrafların ve kitapla ilgili paylaşımların daha fazlası için facebook sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Yanımda olan, yanımda olmak isteyim de gelemeyen ama gönlü benimle olan herkese sonsuz teşekkür ederim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder