29 Kasım 2012 Perşembe

Yılbaşı Gelmiş Hoşgelmiş;)

Yeni umutların, yeni hayallerin doğduğu, yeni kararlar alınan yeni bir yıl daha geliyor. Benim bebekler yılbaşından önce geleceği için ve haftalar öncesinden her yer ışıl ışıl süslendiği için ben de dayanamadım ve geçen yaz sanki bir daha yılbaşı gelmeyecekmiş gibi attığım için yılbaşı ağacımı,  süslerimi ve tabi ki olmazsa olmaz hediyelerimi sipariş ettim. Hem hamile olup fazla dışarı çıkamadığım için, hem daha ucuz olduğu, üstelik de eve kargo teslim ettiği için bu yıl alışverişimi internet üzerinden yapmaya karar verdim. Bir çok site gezdim, araştırdım. Güvenilirliğini de daha önce alışveriş yapan bir kaç kişiden test ettikten sonra hemen siparişimi onayladım ve sizinle de paylaşmak istedim. Sabırsızlığımdan hemen paylaşmak istedim. Bu yıl beyaz tercih ettiğim ağacım ve süslerim gelince onların da fotoğraflarını paylaşıcam tabi ki;)  Gerçekten pek orjinal hediye seçenekleri buldum;)





Bu puzzle sizce de çok hoş değil mi? Umarım hediye sahibi de beğenir...
Bu defterlere bittim, başka renkleri de var. Benim gibi yazıp çizmeyi seven arkadaşımın da bu hediyeye bayılacağına eminim;)


Alışveriş yaptığım sitelerin linkleri aşağıda. Belki siz de yararlanmak istersiniz. Sizin de günlük indirim bildirimi gelen siteler haricinde! bildiğiniz, güvendiğiniz siteler varsa paylaşın, hepimiz yararlanalım;)


http://www.ilginchediyelikler.com/index.php

http://www.hediyecaddesi.com/index.php


Yeni yıl iyi ki geldi. 2012 bize çok iyi, çok şanslı geldi, 2013 de öyle olur umarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder