27 Temmuz 2012 Cuma

Can Yayınları ve D&R Kampanyası

Can Yayınları geçen yılki, 4 tl'lik kitaplar kampanyasına ilgi olunca bu yıl listesini hayli genişleterek pek çok kitabı D&R'larda 5 tl'ye satışa çıkardı. Temmuz başında başlayan kampanyayı twitter, facebook ve instagram'dan pek çok kez duymama rağmen ancak gidip karıştırma fırsatım oldu.

Ümraniye'deki Meydan AVM bünyesindeki D&R, alışveriş yapmayı sevdiğim, çalışanları güler yüzlü ve yardımsever olduğu ve evime yakın bir şube olduğundan onu tercih ettim. Pek çok şubede kitaplar seçilmiş olup az çeşit kaldığından yakınılsa da ben Meydan'daki şubede beklediğimden çok çeşitle karşılaştım. Almam gereken dvd, cd ve dergiler de olduğundan her ne kadar sadece dört kitap alabilmiş olsam da mutluyum;) Şansım yaver gider de istediklerimi bulabilirsem bu hafta da gidip kitapları karıştırmayı düşünüyorum. Aralarında adı çok duyulan, iyi reklamı yapılan 30tl gibi fiyatlara satılan kitaplar da var, zaten 7-10 tl olan satmayıp ellerinde kalmış kitaplar da. şiir de var, öykü de, roman da.Vakit ayırıp biraz karıştırmak lazım...

Henüz gitmeyenler için kampanya bitmeden bir bakın derim, keyifli alışverişler...

1 yorum:

  1. can yayınları zamana uygun sıkmayan kitapları var 2 yıldır aldım 2 kitaptan 1 tanesi can yayınlar.uygun fiyatlı olduğu içinde alınası kitapları.

    YanıtlaSil