30 Temmuz 2012 Pazartesi

Küçük Mucizeler Dükkanı/ Debbie Macomber

Zaman zaman kafasını boşaltmak ister insan. Okudukları da yormasın, çok düşündürmesin, sadece keyifli zaman geçirmeye yardımcı olsun, akıcı olsun ister. Böyle zamanlarda bestseller güvenilir kaynaklardır çoğu zaman. Ben de bir kaç hafta önce sahafları karıştırırken rastladım Küçük Mucizeler Dükkanı'na. İhsan Oktay Anar - Suskunlar ve Orhan Pamuk- Yeni Hayat'la beraber çerez niyetine bu kapağını çok sevimli bulduğum ve adını çok duyduğum kitabı alıverdim. İyi de yapmışım...

Kanseri iki kez yenmiş birinin hayata yeniden inanarak tutunması ve örgü vasıtasıyla sosyalleşip birbirinden apayrı kişilerin bir araya gelmesi ve hayatlarının tek bir ilmekle nasıl değiştiğini hikaye eden bu kitap çok akıcı. Olayların nereden nereye geldiğini düşünmek, umut etmek ve iyimser bir havada çok seri akan bu kitabı kapatmak pek keyifli bir okuma süreciydi benim için. Bu ara pek fazla okuyamıyor olmama ve kalın bir kitap olmasına rağmen balkondaki sandelyemde sadece bir kaç günde bitti. Sayfaları en seri çevrilen eserlerden biri diyebilirim.

İçinde umut var, aşk var, dostluk var, aile ilişkileri var, hayal var, tecrübe var, ders almak var, değişik karakterler ve haklı haksız olmasına bakmaksızın onları anlamak var, hoş görü var ve pek çok da hayat hikayesi var. Bu romanın kurgusunu da sevdim, güttüğü amacı da, gerçek bir hayat hikayesinden başlamış olmasını da. Açıkçası serinin diğeri kitaplarını da merak etmiyor değilim. Listenize almalı ve okuduğunuz ağır kitaplar arasındaki geçişlerde ona yer vermelisiniz derim...

Keyifli okumalar...

5 yorum:

  1. Blogunuzu gordum ve hemen izleyiciniz bolumune katildim:))
    Cok renkli bir blog
    sizide benimkine beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve hemen takipçiniz oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Debbie Macomber 'in "bahcemde yeseren umutlar"i okumaktayim su anda nerdeyse bitirdim : basit bir kitap gibi geldi bana...fakat,yaz tatilinde Turkiye den "kucuk mucizeler dukkani" kitabinida almisttim insallah onuda okurum ;)

    YanıtlaSil
  4. İG den direkt buraya ışınlandım :)

    şuan bu kitabı okuyorum. bitmek üzere. harika bir kitap

    YanıtlaSil
  5. Kitabı çok güzel yorumlamışsınız sevginin son dileğinide okumanızı tavsiye ederim eminim onu da seversiniz

    YanıtlaSil