2 Eylül 2012 Pazar

Birken İki Oldum, İkiyken Dört...

Hayatta her zaman yalnızız felsefesine taparcasına inanıp herşeyi yalnız yapmaya, yalnız başarmaya, hep tek başıma ayakta durmaya, tutunmaya çalışırken o çıktı karşıma. Bir de baktım birken iki olmuşum. Çoğu zaman felsefemden vazgeçmiş olmasam da, her zaman elimi tutacak, yanımda olacak, arkamda duracak anne,baba ve kardeşimden başka birinin oluşu tuhaf gelse de, inandırıcılığı zor olsa da bu keyifli buruma alışmam zor olmadı. Hayatta her şey iki kişilikti artık benim için. Tüm planlarım, harcamalarım, alışverişlerim, düşüncelerim ve hayata dair pek çok şey de iki kişilik yer vardı. Bu uzunca bir süre böyle gitti. Artık biz bütünleşmiştik, sağlam, kocaman bi bir kişi olmuştuk. Sonra bir baktık ki, birken iki olan biz iki kişiyken dört oluyoruz. Rabbim uzunca bir süre hayatımızda yer açmak istemediğimiz çocuk isteğini yüreklerimize vermekle kalmamış bunu çift vermişti.

Evet, aynen anladığınız, bir kısmınızın da sosyal medyadan bildiği gibi ben hamileyim, hem de ikizlerime hamileyim;) Eşimle bir ayrıcalık, bir ödül olarak tarif ettiğimiz ikiz anne babası olacağız inşallah...




24. haftaya girerken bunu sizle blogumda paylaşmakta geciktiğimin farkındayım. Hep bir erteleme halinde oldum. Önce inanamadım, sonra korktum bir aksilik çıkmasından ve hevesimin kursağımda kalmasından. Biraz da hülyalara daldım tabi. Artık rüyadaydım çünkü, çok mutluydum. Eşimin kardeşlerinin ikiz olması, benim de dedemin ikiz olması vesilesiyle bir piyango vurmuştu ki bize, ne piyango, ayaklarım yerlerden kesildi;) Ondandır kitaplarımı ve blogumu biraz ilgisiz bırakmam. Neyse ki artık blogumu ihmal etmeme kararı aldım. Bundan sonra kitaplar, fazla gidemeyecek olsam da oyunlar hakkında yazacağım gibi sizi pek de sıkmadan gelişmelerden haberdar ederim tabi ki, malum ikizler erken doğdukları için (genelde 34.haftadan sonra her an gelebiliyorlar) zaten doğumdan önce pek de fazla vaktim kalmadı.

Dijital ortamda olmasa da çocuklarım için bir günlük tuttum tabi ki. Defter kalem aşkı olan bir anneden başka türlüsü beklenemezdi heralde;) onlar için güzel bir hatıra olacağına inanıyorum. Buarada iki tane oğlum olacak inşallah. Bu haberi hem sizinle paylaşmak hem de blogumda artık hep hayatımda olacak iki küçük adam için yer ayırmak istedim. Nazar ve sabır dualarınızı varsa tavsiyelerinizi bekliyorum;) Şu an işin sessiz ve heyecanlı olan bekleyiş, hazırlık kısmındayım. Umarım doğumdan sonra buradan çığlıklarım duyulmaz:)

Şimdi düşünüyoruz da biz çocuk kararı vermek için gecikmişiz. Daha şimdiden, miniklerim henüz karnımda kıpırdanıp tekmeler atarken çok başka bir şeymiş diyebiliyorum ... Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah...

Keyifli, huzurlu haftasonları...





9 yorum:

  1. Karnımda bir kıpırtıyı hissedebildim çok şükür ve iki tanesi nasıl olurdu diye düşündüm hemen :)
    Sağlıkla gelsinler, sağlıkla büyüsünler inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki farklı kımıltı, iki farklı yerden gelen tekmeler ve yer değiştirmeler harika bir duygu, mucizevi bir şey;) Bu ara en büyük keyfin onları dinlemek, izlemek:d
      çok teşekkür ederim, inşallah, sağlıkla, hayırlısıyla tamamlarız bu serüveni...

      Sil
  2. bu serüvenin her bir sanıyesıne tanıklık ettıgım oğlumun top oynayacak arkadaslarının gelmesını sabırsızlıkla beklıyorum,sağlıkla zamanında gelsınler ınsallah,seviyoruz sizi biz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep ilklerini öğrenen, hep yanımızda olan, destek veren Ayça teyzesi ikizlerim de Timurla oynayacakları günleri sabırsızlıkla bekliyorlar emin ol;) Biz de seviyoruz sizi;))

      Sil
  3. tebrik ederim. sağlıkla büyüsün, çok mutlu çocuklar olsunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, ne güzel temenniler. İnşallah sağlıkla gelirler ve çok mutlu çocuklar olurlar, güzel bir hayat sürerler ;)

      Sil
  4. ay !! ne mutlu size ! Allah saglikli cocuklar nasip etsin insallah, sizin gibi bir anneye sayip olduklari içinde mutlu olucaklarini, simdiden sezebiliyorum :)) allah huzurlu bir aile içinde yaslandirsin ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler, ne güzel dilekler bunlar. Amin, inşallah her şey dediğiniz gibi olur. Allah hepimizi huzurlu, sevgi dolu ailelerde yaşlandırsın inşallah...

      Sil
  5. Tebrik ederim, yazilarinizi uzun zamandir takip ediyorum.Kitap onerinizi de ( Ates bocegi Yolu) dikkate alicagim ;) sevgiler

    YanıtlaSil