26 Mart 2012 Pazartesi

27 Mart Dünya Tiyatrolar Günü Ücretsiz Etkinlikleri

27 Mart Dünya Tiyatrolar Günü. Tiyatroyu her zaman destekleyen Kadıköy Belediyesi, bu özel günü de unutmamış. Bilet fiyatı 30tl ve 40 tl olan "Paçi" oyununu saat 20.30'da Caddebostan Kültür Merkezi'nde ücretsiz olarak sunacak. Tek yapmanız gereken biraz erken gidip sıraya girmek. Ben İKSV'de Ubor Metenga buluşmalarına katılacağım için maalesef bu oyunu izleyemeyeceğim. Ama belki aranızda yarın bu fırsatı yakalama şansı olan olur. İzleyenler bloglarında yazsın lütfen, çok merak ediyorum. Şimdiden iyi seyirler. Ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz 

Şehir Tiyatroları'ndan yapılan açıklamaya göre, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Dünya Tiyatro Günü'nü Taksim Meydanı'nda gerçekleştireceği etkinlikle kutlayacak.Taksim Meydanı'ndaki İstanbul Büyükşehir Belediyesi İletişim Noktası önünde düzenlenecek etkinlikte Şehir Tiyatroları orkestrası, Müzik Direktörü Selim Atakan yönetiminde Şehir Tiyatroları'nda sahnelenen müzikallerden eserler seslendirecek.  


Dünya Tiyatro Günü'nde, Şehir Tiyatroları'nın 9 sahnesinde de oyunlar ücretsiz olacak. İşte o sahneler; Kadıköy Haldun Taner Sahnesi, Ümraniye Sahnesi, Üsküdar Musahipzade Celal Sahnesi, Üsküdar Kerem Yılmazer Sahnesi, Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi, Fatih Reşat Nuri Sahnesi, Kağıthane Sadabad Sahnesi, Gaziosmanpaşa Sahnesi, Küçükçekmece Sefaköy Sahnesi'nde oynanacak oyunlar da ücretsiz izlenebilecek. Bilginize;)

6 yorum:

  1. ah şimdi istanbulda olmak vardı :))

    YanıtlaSil
  2. BEN BERTOLT BRECHT Genco ERKAL'ın oynadığı yılın oyunu seçilmiş harika bir oyun...tavsiye ederim bende bunu :) hepinizin Dünya Tiyatrolar Gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  3. Hem her zaman tiyatroya gitmezler hemde o gitmeyenler bu gün ücretsiz diye sevenlere yer vermezler.:((((

    YanıtlaSil
  4. Dün bu linki twitterdan paylaşmıştım umarım gidenler olmuştur.Şehir Tiyatroları ve Devlet Tiyatroları zaten cüzi bilet ücretleri ile çalışıyorlar. Yine de bedava olunca bu vesile ile dilerim daha fazla kişi tiyatro ile tanışmış olsun.

    YanıtlaSil
  5. Kağıthane postumu okumanızı tavsiye ederim :) posttaki Kağıthane Sahnesini okuyunca aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) Kağıthane postunuzu okudum, emeğinize sağlık.Yıllarca oturdum kağıthane semtinde, ama Çinlilerin kağıdı Türklerin keçe yapımından esinlenerek bulduğunu bilmiyordum. Ama o siteyi biliyorum, çok cici şeyler var, bizim gibi kağıt kalemi, kırtasi ürünlerini okumayı yazmayı sevenler için kaıthane.com.tr süper bir yer;)

      Sil