7 Mart 2012 Çarşamba

BÜYÜK İKRAMİYE / Tiyatro Oyunu

Bugün Saba Tümer'de Pelin Ermiş konuktu ve Büyük İkramiye oyunundan bahsettiklerinde ben maalesef bu oyunu sizle paylaşmadığımı fark ettim ve hemen yazmaya koyuldum.
Büyük İkramiye’de rolleri, Devlet Tiyatrosu’nun usta sanatçısı Celal Kadri Kınoğlu, TV Starı ve başarılı TV programcısı Armağan Çağlayan, tiyatro ve televizyon dünyasının önemli kadın yüzü Suzan Aksoy, genç tiyatro ve dizi oyuncusu Pelin Ermiş ve genç oyuncu Yılmaz Sütçü paylaşıyor.
Ekranlarda sert mizacı ve sivri diliyle tanıdığımız Armağan Çağlayan'ı oyuncular listesinde görünce zihnimde biraz ön yargı oluştuğunu itiraf etmeliyim. Kendisini oynayan Armağan Çağlayan öyle başarılıydı ki, kırk yıllık oyunculara taş çıkarır. Beni utandırdı gerçekten. Oyunda kostümler ve müzikle dekor yarışıyordu. Gösterişli, özel bir dekor kuruldu. Oyunculuklara ve senaryoya söyleyecek lafım yok öyle çok güldüm, öyle çok eğlendim ki, defalarca izleyebilirim. Size de kendinize bir iyilik yapın ve bu oyuna bütçe ayırıp gidin derim.



Oyunun Konusu;
Oyunda, Fındıkzade’de oturan mazbut bir Türk ailesinin rüyasının gerçekleşmesi üzerine yaşanan olaylar anlatılıyor. Ateş Ailesi,yıllardır umut yitirmeden oynadıkları şans oyunuyla 25 milyon TL’lik büyük ikramiyeyi kazanır. O güne dek özendikleri lüks hayata paranın gücüyle sahip olmaya çalışırlar. Değişen yaşamları izleyiciyi sahneye kilitler.Gülünç olansa henüz evlenememiş kızlarını, cemiyet hayatının asil ruhuna parayla büründüreceklerine inanmalarıdır.Oyunun en büyük sürprizlerinden biri de tam bu noktada ortaya çıkar. Kızlarına cemiyet hayatının inceliklerini öğretmesi için gözlerine kestirdikleri isim ünlü televizyoncu Armağan Çağlayan’dan başkası değildir. Güzellikle değilse de zorla…Çağlayan, magazin hayatının acımasız gerçeklerini ve cemiyet hayatının yönlerini genç kıza öğrettiği rolüyle, tıpkı Fransa’daki orijinal versiyonda olduğu gibi kendisini oynar.

Oyunun biletleri Biletix’ten satışa sunulmuş olup, bilet fiyatları : tam 40 TL, indirimli 30 TL’dir. Büyük İkramiye ile ilgili geniş bilgi www.tiyatrokare.com.tr adresinden ya da  (212) 2301618 numaralı gişe telefonundan ulaşılabilir.
İyi Seyirler;)

8 yorum:

  1. gidenlere iyi seyirler olsun inşallah bizde gideriz:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım gitme fırsatınız olur;) şimdiden iyi seyirler

      Sil
  2. merak ettim doğrusu.. en kısa zamanda ben de gidicem..

    http://bybg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye ederim, çok eğlenceli. Ayrıca blogunuzu takibe aldım, özellikle örgülü saç modellerini deniycem;) Sevgiler

      Sil
  3. Mutlaka gideceğim. teşekkürler tavsiyene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiden iyi seyirler, keyifle izleyeceğinize emin olun;)

      Sil
  4. Kadınlar gününüz kutlu olsun. saygılarımla

    YanıtlaSil