7 Şubat 2012 Salı

KOCASINI PİŞİREN KADIN /Ajanda Dergi Hediyesi

"Ajanda Dergi"yi biliyorsunuzdur. Bilmeyenler için söyleyeyim, Ajanda Dergi, online olarak okunabilen ücretsiz kültür, sanat, yaşam dergisi. Linkten dergiye ulaşıp abone olabilirsiniz. Her ay hediyeler dağıtıyor. Ben tiyatro bileti hediye edilen çekilişe katılmıştım ve bugün kazandığımı bildiren mail üzerine Kadıköy Barış Manço Kültür Merkezi'nde Tiyatro 3'ün 'Kocasını Pişiren Kadın' oyununu eşimle beraber izledik.
Oyun 2 perdelik kara komedi. Konusu pek tanıdık. Eşi vasıtasıyla tanıştığı genç bir kız uğruna, genç gibi yaşama hevesine 19 yıllık evliliğini bitiren midesine düşkün Kenneth, yemek yapamayan, ev işlerinden anlamayan yeni eşi Laura ile 3. evlilik yıl dönümlerini eski eşi, iyi ahşı Hillary'nin muhteşem yemekleriyle kutlarlar. Oyun bu sahneyle başlıyor. Sondan bir adım öncesini gösterdikten sonra başa dönüp, işlerin nasıl bu raddeye geldiğini pek keyifli, gayet eğlenceli, hayatın içinden cümleler, yerinde gözlemler, klasik aile yaşamlarından çalınan roller çerçevesinde sergiliyor ve değişik bir sonla bitiriyorlar.
Oyuncular; Melisa İclal Gürmen, Ünal Yeter, Hilal Özbay
Tiyatro 3'ün üç kişilik oyuncularının kostümleri de, makyajları da, performansları da çok güzeldi. Seyirciyle ilişkileri, doğaçlamaları çok yerinde ve keyifliydi. Çıkışta bir alt kattaki resim sergisini gezerken karşılaştığımız oyunculardan diğer ikisini tanısak da Melisa İclal Gürmen'in Hilary karakterini oynadığına inanamadık. Makyaj ve kıyafetle yaşlandırarak 50'lerine merdiven dayamış bir kadını hakkını vererek oynadı bu genç yetenek. Hilal Özbay saçı ve kıyafetiyle çok tatlıydı. Cem Yılmaz'ın dublörü olup olmadığını sorduğumuz Ünal Yeter ise başlı başına harika bir oyun sergiledi. Eşimle ben, tüm salonla beraber gayet keyifli zaman geçirdik. Haftaya şanslı ve gülerek başladık. Bu oyunu size tavsiye ederim. 20 Şubat'da tekrar oynayacak. Tam 25tl, öğrenci 15 tl.

Ajanda Dergi bugün de sevgililer günü için bugün melek figürlü altın kolye hediye etti. Sergi, Moda, Atölye, Fotoğraf, İş Yaşamı, Fotoğraf, Sinema, Tiyatro, Konser, Bilgi başlıklarında yazıları olan Ajanda Dergi hediye çekilişleri ile de takip edilesi bir dergi. Abone olmak için www.ajandadergi.com.tr adresinde sağda abone ol bölümüne mail adresini yazmanız yeterli, ayrıca facebook sayfasından da takip edebilirsiniz

12 yorum:

  1. Sevgili Ayşen, tiyatro dünysına zaman zaman dahil olma yenilenmek gibi birşey, teknolojiden bağımsız ve birbir atmosferini hissedebildiğimiz, etkileşimin yüksek algılandığı bir ortam tiyatro bence. Ajanda Dergi olarak sık sık tiyatro çekilişleri yapmaya çalışıyor, tiyatroyu sürekli gündemde tutmayı hedefliyoruz. Oyunu beğenmenize çok sevindim. Canlı performanslar gerçekten etkiliyeci oluyor izlemesi. Ajanda Dergi için yazdıklarınıza çok teşekkürler. Görüşmek üzere, Segiler, Sinem Ergun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tiyatro hakkındaki izlenimlerinize kesinlikle katılıyorum. Tiyatro deyince çocular gibi seviniyorum. Ayda en az 1-2 kez oyun izlemeye çalışıyorum. Ajanda Dergi'nin tiyatro çekilişlerine de oyun tavsiyelerini de yakından takip edicem. Ajanda dergi gerçekten başarılı bir çalışma, devamını dilerim. Görüşmek üzere, Sevgiler...

      Sil
  2. merhabalar ben sitenize yeni katıldım ama yazdığınız postuda okuyunca iyiki katılmışım diyorum bir tiyatro anacak bu kadar güzel anlatılır izlemiş kadar oldum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, ne güzel bir yorum olmuş, hoş geldiniz bloğuma. Ben de sizi takibe aldım, özellikle kilo verdiğiniz tavsiyelerinizi deniycem;)
      Sevgiler,)

      Sil
  3. Ayşen Hanım çok teşekkürler, ne güzel bir yorum paylaşmışsınız :)
    İzleyemeyen tüm tiyatro severleri 20 Şubat saat 20:30'da Kadıköy Barış Manço'daki oyunumuza bekliyoruz. Bilgi için www.tiyatro3.com

    Mehmet Gürmen
    Tiyatro 3
    www.tiyatro3.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mehmet Bey, asıl ben teşekkür ederim, oyun çok keyifliydi. tiyatro sever tüm arkadaşlarıma 20'sindeki oyunu tavsiye edicem;)

      Sil
  4. Merhaba:) atmosferi ile insanı büyüleyen tiyatro:) anlatımın da bu kadar güzel olması ile neşeni paylaşmak okumak çok zevkli idi Sevgiler Rukiye yani uysalanne:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba uysalanne Rukiye;)
      Teşekkür ederim, çok naziksin. Tiyatroyu çok seviyorum, fırsat buldukça gitmeye çalışıyorum. Gidip büyülenip sonra da burada paylaşıyorum. İnşallah daha çok oyun paylaşıcam burada. Sevgiler

      Sil
  5. izlemeye aliyorum seni canim, güzel paylasimlar dilerim sana. bende beklerim bu arada :)

    www.nesliname.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz;) Ben de takibe aldım sayfanızı, çok hoş şeyler paylaşmışsınız. Sevgiler...

      Sil
  6. Çok keyifli anlatmışsınız.

    YanıtlaSil