21 Şubat 2012 Salı

Rumeli Hisarı'nda Masalsı Bir Aşk Hikayesi!

"Eski aşklar Yeşilçam'da kaldı" lafı klişe olmaya yüz tutmuşken, fırtınalı sevdalar, çekişmeli ilişkiler günümüzde hem magazin basınında hem de yakın çevremizde -buna kendimiz de dahil- karşımıza bolca çıkıyor. Sevgilimizi elimizden almak isteyen dış mihraplar yoğun şekilde çalışırken bize de biricik aşklarımızı elimizde tutmak için yapmamız gereken çok iş düşüyor. Bu konuya nereden geldiğimi açıklıyorum!

8x4 yeni deodorantları Beauty ve Beast için muhteşem bir project mapping uygulaması daha yapmış. Gösterinin hikayesi kısaca şöyle: romantik bir aşk hikayesi kötü niyetli bir ejderhanın tehdidi altına giriyor. Kahraman erkeğimiz çekici kokusunun da yardımıyla güzel kızı kurtarıyor ve hikaye mutlu bir şekilde sona eriyor.

8x4 dünyasını Facebook'tan takip etmek isteyenler; http://www.facebook.com/8x4Turkiye


Bir bumads advertorial içeriğidir.

8 yorum:

  1. Ben doğma büyüme Rumelihisarlıyım..çocukluğum bu surların neredeyse dibinde geçti:)Muhteşem bir çalışma olmuş..o surları hiç böyle hayal edemezdim açıkçası.teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok şanslı olduğunuzu belirtmek isterim, kıskanılası bir yerde oturuyorsunuz;)
      Kesinlikle muhteşem bir çalışma olmuş, ben de bayıldım. Reklamlar hep böyle başarılı olsa keşke...

      Sil
  2. tanıştığıma memnun oldum ayşecim
    hoş paylaşım sana katılıyorum
    :)
    blog hoş muhabbetle kal canım beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ben de çok memnun oldum;) Sevgiler

      Sil
  3. ne kadar güzel bir proje, alışılmışın dışında, milletin koltukaltını gömrekten sıkılmıştık artık :)

    saç savuran şampuan reklamları içinde bişiy düşünseler keşke :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum;) Dün arkadaşlarla ülkemizde yayınlanan reklamların zeka seviyesinden bahseyorduk. Bugün bu reklamla karşılaşmak çok sevindirdi. hep böyle yaratıcı, sanatsal reklamlar görmek ümidiyle;) Sevgiler

      Sil
  4. çok güzel blog olmuş:)) güzel bir paylaşım..takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, sevindim blogumu beğenmenize,ben de sizin bloğunuzu pek beğendim, emeğinize sağlık. hoş geldiniz;)

      Sil