25 Şubat 2012 Cumartesi

Yatak Odaları/ dekor

Bu ara annem ev değiştiriyor, evin eşyalarına ve dekoruna da el attı tabi ki. Burada bana araştırıp, değişik bir şeyler bulmak düştü. Bazı fikir ve dekorları dosyaladım. Sizlerle paylaşmak istedim. Zaman zaman farklı fikirlerle dekorasyon postları da blogda sizlerle olacak yani;) Bugün konumuz yatak odaları;
İşte benim rengim, çok severim;) Ama alttaki gri, beyaz, sarı kombinesi de müthiş

Yastıklar oturma gruplarında da, yatak odalarında da ayrı bir hava katıyor kesinlikle.
                                               Bu detayı kullanmalı;)

Başucunda kitap detayı gözümden kaçmadı değil.Aman ha siz de okumadan uyumayın...

Uzun, dar bir odayı gayet kullanışlı hale getirmişler




iyi hafta sonları, mutlu tatiller;)

5 yorum:

  1. Ayşecim sana da mutlu bir hafta sonu diliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. odunumsu bir oda varya orda resimlerde peh peh yattım uyudum yani hayali:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi insanın bakarken uzanıp yatası geliyor, çok sıcak bir oda olmuş, ben de bayıldım ona;)

      Sil
  3. Şu en alttaki model çok ilginç geldi bana hem ışıklandırması ve tasarımı çok ilginç acaba bizim türklermi çizmiş bu modeli merak konusu. Ama tüm modeller güzel yani umarım bizede böyle yataklarda yatmak nasip olur :)

    YanıtlaSil