19 Şubat 2012 Pazar

VAN GOGH SERGİSİ



Reklamlarda mutlaka görmüşsünüzdür. Türk ilaç sektöründeki Abdi İbrahim 100’üncü kuruluş yıldönümünü dünyanın en büyük ressamlarından biri olarak kabul edilen Van Gogh’un eserlerini bugüne kadar hiç deneyimlenmemiş yepyeni bir formatta sunan Van Gogh Alive Dijital Sanat Sergisi ile kutluyor. Van GoghAlive, dev ekranlar, duvarlar, kolonlar, zemin ve hatta tavanı kaplayan 3000’den fazla dev boyuttaki Van Gogh görseliyle, ziyaretçilerine geleneksel müze ziyaretlerinde bildiklerini unutturarak sanatla olan bağlarını değiştiriyor. Van Gogh Alive, ışık, renk ve seslerin etkileyici uyumunu kullanarak duyuları uyarırken, bir serginin nasıl olabileceğine dair oluşan tüm düşüncelere meydan okuyor. 
10 Şubat – 15 Mayıs 2012 arası İstanbul Karaköy, Antrepo 3  (0212) 356 19 80 
Sergiyi gezmenin bedeli 18tl, öğrenciler için 11tl, pazartesi hariç 11.00-19.00 arası ziyarete açık


*NOT: Türkiye-Hollanda ilişkilerinin 400.yılını kutladığımız için Hollanda'lı ressam Van Gogh özellikle seçilmiş. Bu yıl Hollanda yılı olacak, haftaya Hollandalı sanatçılarla ilgili benzer bir haber daha vereceğim sizlere


Sergiyi gezme fırsatı bulduğum ilk seferde izlenimlerimi ve fotoğraflarımı sizlerle paylaşıcam. Benden önce giden olursa yorum kısmına yazmasını rica ediyorum;)

5 yorum:

  1. en yakın zamanda gitmek istiyorum ve çok heyecanlıyım şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı duyguları paylaşıyoruz) Ben de şimdiden çok heyecanlıyım. Bambaşka bir sergi tecrübesi olucak. İzlenilerinizi merak ediyorum, dönüşte paylaşın lütfen;) Sevgiler

      Sil
  2. Van Gogh Alive Digital Sanat Sergisi 2012 “Ankara/İstanbul”
    Detaylar;

    http://www.facebook.com/events/112697172191886/

    YanıtlaSil
  3. Sergideki eserleri sunum şekli çok farklıydı. Fakat sergide yaşadığımız sorunlar beni sergiden daha fazla etkiledi. Ben Sabancı müzesinin getirdiği Picasso sergisine gitmiştim. şubat ayında iki saat kadar kuyrukta bekledikten sonra müzeye girdik. Ama girdikten sonra beklediğimi unutturacak bir nezaket ve ilgiyle karşılaştık. Ve o an yaşadığım o sıkıntıyı unutuverdim. Ayrıca guru duydum, onurlandım çünkü hiç bir yerde kaşılaşmadığım bir organizasyonun içinde buldum kendimi ve biz de bunu başarabilirmişiz dedim. Bu konuda Sabancı müzesi çalışanlarına bir kez daha teşekkür ediyorum. Ayrıca bu katkısından dolayı Sabancı ailesinede teşekkürler. Şimdi gelelim Van Gogh sergisindeki görevlilere ve kendini müdür olarak tanıtan şahsa bu iş zorunuza gidiyorsa yapmayın. Önce yaptığınız işi sevin ve önemseyin lütfen. Gelenlere bu kadar kaba ve çirkin davranmak zorunda değilsiniz. Özellikle gelenler okul öğrencileri ise Biz onlara sanatı sevdirelim derken bu davranışlarla sanattan nefret ettiririz.

    YanıtlaSil
  4. Blogunuz içersindeki makalerileri hergün takip ediyoruz.Ve çok begeniyoruz,dell yedek parçaları olarak paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil