28 Ocak 2012 Cumartesi

ÇAY/KAHVE FİNCANLARI

Çocukluğumda evimizin odaları arasında bir de misafir salonu vardı. Orası evin en pahalı eşyalarının olduğu bir oda olur ve her zaman temiz kalırdı. Vitrinde duran birbirinden şık yemek ve çay/kahve takımları yalnızca misafir gelince ve bayramlarda kullanılırdı. Siz hala öyle misiniz bilmem ama ben kendimi şımartmayı severim. En kıymetli eşyalarımı kendim için kullanmaya bayılırım. Ara sıra belki ama günlük için ağır yemek masaları kurmam tabi ki, ama evde kitap okurken bile şık takımlarda hazırlarım çayımı kahvemi. Fiyatının, markasının pek önemi yok, ben seveyim yeter. Bir çok markanın bunları tek tek de satması işimi de kolaylaştırıyor. Evdeki mevcut takımlarımın dışında, çoğu zaman eşim ve kendim için ikişer tane alıyorum. Evde kullandıklarımı şimdilik eklemeyeceğim ama internette bulduğum takımları sizle paylaşmak istedim. Çok güzeller, şimdiden afiyet olsun. Kendinizi şımartmayı unutmayın;)







8 yorum:

  1. kahve keyfini ve birde güzel fincanların yanında türk lokumunu çok seviyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu postu hazırlarken yanında lokum olan bir foto paylaşmak aklımdan geçti, lakin hoş bir kare bulamadım. Kesinlikle katılıyorum;lokum kahveye en az bitter çikolata kadar yakışıyor;)

      Sil
    2. ay ne güzel olurdu belki bir postunda lokum ,kahve markalarını paylaşabilirsin cnm

      http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

      Sil
  2. işte keyif bu.ne kadar da güzel görünüyorlar.sevgiler
    AYDA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. Gün içinde durup dinlenmek, kendimize en azından bir fincan içimlik zaman ayırmak gerekiyor;) sevgiler

      Sil
  3. "K.Atatürk"imzalı olanlara bayıldım, müthiş estetik :)
    hoşgeldin bloguma :)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle benim için de çok anlamlıydı, bu sebeple ilk karede onu paylaşmak istedim. Teşekkür ederim hoş buldum, sen de hoşgeldin;)

    YanıtlaSil
  5. RENK RENK OLAN TAKIMA BAYILDIM.NEREDEN BULABİLİRİM ACABA?TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil