31 Ocak 2012 Salı

LÜKÜS HAYAT

Tiyatro programlarına bakarken Lüküs Hayat çarptı gözüme ve 2011 Ekim ayında izlediğim bu oyunu yazmadığımı fark ettim. Oyuna dair siteye kendi yorumumu eklerken başka bir seyircinin 'hani okunması gereken klasikler vardır ya, Lüküs Hayat'da öyle, izlenmesi gereken bir oyun' yazdığını okudum. Ne de doğru söylemiş. Lüküs hayat 1984 yılından beri oynayan, gündeme göre esprilerini, eleştirilerini güncelleyen 3 perdelik uzunca ve pek keyiflice bir müzikal. Oyuncular öyle profesyonel ve oyun öyle eğlenceli ki, sıkılmak aklınıza dahi gelmiyor. Üç perde olması eğer arabasız geldiyseniz çıkışta eve nasıl gideceğinizi planlamanız için gerekli bir bilgi olarak kalıyor. Lüküs Hayat tiyatro denilince izlenmesi geren klasik oyunlar arasına giriyor. Zamanınızı ayarlayıp gidin görün derim

Ziya Göktay'ın performansına, oyunculuğuna bayılmakla beraber keşke Suna Pekuysal'la beraber izleyebilseydik diyerek değerli oyuncumuzu rahmetle andık. Oyun çoğunlukla Ümraniye Sahnesi, Kağıthane Sahnesi ve Harbiye Açık Hava Sahnesi'nde sergileniyor. Yine de Şehir Tiyatrolarının her ayın 23ü açıklanan programına bir göz atın. İzleyenlerin 2.hatta 3. kez izlediği bu oyunu kaçırmayın;)
Şehir tiyatroları progranına bakmak ve bilet almak için http://www.ibb.gov.tr/sites/sehirtiyatrolari/tr-TR/Sayfalar/Anasayfa.aspx adresini kullanabilirsiniz. İyi seyirler, iyi eğlenceler


5 yorum:

  1. Selam, ziyaretinize sevindim.Anılarımda gezmeniz yada herhangi bir köşede yada resimde mola vermeniz çok hoş. Bu arada ben suna hanım ile zihni beyi aynı anda izleme şansına sahip olmuşlardan biriyim. onun hakkında tek kelime yazacağım. MUHTEŞEMDİİİİ.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ben de ziyaretinize sevindim. Anılarınızda gezinmek keyifliydi. Bundan sonra hep takipteyim.
    Suna Hanım ve Ziya Bey'i bir arada sahnede görmek büyük şans, tahmin edebiliyorum ne kadar muhteşem olabileceğini;). Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Zihni Bey de hayattayken aslında mutlaka seyretmeli. lüküs hayat bir klasik zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum. Eskilerden kimler kaldı ki, Zihni Bey sahnedeyken izlenmeli

      Sil
  4. hi Mr Souzza. Welcome my page. I'm happy for your thinking about my posts. I visited your page and ı like this. Thanks for visiting. Yours...

    YanıtlaSil