29 Aralık 2011 Perşembe

BİR GÜN / DAVID NICHOLLS

Benim için çok satanlar listesine aldanmamak gerektiğini haykıran bir kitap Bir Gün. 536 sayfayı sırf son bölüm için sıkılarak okuduğumu söylemeliyim. Dili zaten karmaşık ve kitabın çoğu sıkıcı geldi. Sıkıcı geldi demek bile az, içim karardı, daraldım. Filmi çıktığında ilgilenmedim bile. Belki yönetmen eli, ses ve görüntü teknolojisi mucivezi dokunuşu, müziklerle süslenen sahnelerle güzel film yapılmıştır bilemem. Konu sonu acı, ama güzel bir aşk hikayesi. Kısa öykü olarak yazılsa okunası. Ama maalesef romanlaştırılan bu kitapta mektuplar ve gereksiz konuşmalarla uzatılmış satırlar beni sarmadı. Kitabı ben mi zamansız okudum diye biraz araştırdım. Neyse ki, benim gibi düşünenlerin çoğunlukta olduğunu gördüm. Okuyup zaman kaybetmeyin derim

5 yorum:

  1. Bir Gün'ü 2011'in en kötü kitabı ilan ettim ben. Ha okuyup bitirebildim mi? Hayır!! İki defa başladım ama bunalttı beni.Gıcık olduğum birisine "çook güzel bi kitap" deyip hediye edeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. serhat üzgünüm, o kadar sıkıldım ki, hakkında yorum yapma bile içimden gelmedi. Sonra da vatana millete bir iyilik edeyim diye yazmaya karar verdim;)

    YanıtlaSil
  3. flzpink; hediye fikri iyiymiş;) 2011'in en kötü kitabı sıfatını da sonuna kadar hak ediyor.
    3. girişimde bulunmayın lütfen, bu zulmü kendinize yapmayın. ben baştan sona okudum maalesef. Zaman kaybı. Ayrıca ödediğim para da içime oturdu:/

    YanıtlaSil
  4. Gayet güzeldi. İlişkinin ve aşkın zaman içindeki sıradanlığını vurgulamıştı ki, lazımdır.

    YanıtlaSil