22 Aralık 2011 Perşembe

MİMlendim;) AYŞEN ILGIN HAKKINDA 7 GERÇEK

İlk kez mimlendim, hem de sevgili kalemdaş twitfriend arkadaşım Edebi Tutku'nun listesinde ilk sırayı alarak. Edebi Tutku blogunun  http://edebitutku.blogspot.com/2011/12/hakkmda-7-gercek.html?spref=tw sayfasında, kendi hakkındaki 7 gerçekten bahsederken bizden de aynı itirafı/ samimiyeti istemiş. Biraz düşündüm ve bunlar çıktı kalemimden. Bakın ben neymişim;)

1.Kitaplardan, kitaba eşlik edecek kahveden ve yaşam sebebi olabilecek mükemmellikteki çikolatadan vazgeçmem söz konusu dahi olamaz. Onlarsız bir hayat düşünemiyorum.




2.Her ne kadar insanlara ilk bakışta burnu havada izlenimi versem de daha sonraları bunu bana itiraf edebilecekleri kadar sıcak, samimi ve dostane ve konuşkanımdır. Ama sevdiklerimi paylaşamama gibi de bir yanım vardır ki, kendinizi çok sevdirmeden önce bunu göze alın diyerek bu pembe kıskançlığı hemen geçiştiriyorum;)


3. Çok sosyalimdir. Ajandamda hep bir şeyler vardır. Ya dışarıda olurum ya da misafirim vardır. Pat diye gidilebilecek biri değilimdir. Öyle durumlarda kapıda kalınma ihtimali yüksektir. Buna rağmen dönem dönem melankolikliğim tutar. İki gün dışarıda insanlarla iç içe isem üçüncü gün evde yalnız kalırım, kimseyi görmek, konuşmak istemediğim zamanlarım olur. Tüm özelliklerini taşımasam da balık burcuyum (kesinlikle sulu göz ve aşırı duygusal değilim) Balık burcu olan arkadaşlarım bu ruhsal değişimleri daha iyi anlayacaklardır


4. Gezginim demişken, ciddi gezginlerdenim. Her zaman hazırda küçük tatil planlarım vardır. Tatile denize, kuma güneşe herkes gibi ben de bayılırım. Lakin benim kasdettiğim tatiller değişik yerler, farklı kültürler, insanlar tanıyıp, tarihi dokulara el uzatıp, bambaşka tatlar almaktır. Doğayla iç içe olup, orman içinde yürüyüş yapmaktır. Bir an hiç hesapta yokken çıkıp bir yere gidebilirim. Hiç bir şey yapamasam İzmit'e, Maşukiye'ye, Ağva'ya, Bursa'ya kaçarım. Fazlasına gerek yok yol ve yemek parası ha bir de zaman olsun yeter;) O da olmadı arada bir Boğaz çağırır biri, İstanbul'u turlarım, biraz trafikte bezer, denize karşı bir çay içerim, hiç bir şeyim kalmaz. Anlayacağınız benim ruhum gezgin


5. Tiyatro izlemeye bayılıyorum, oyuna gitmediğim zaman hayatımda bir eksiklik hissediyorum. Bloğumda da paylaştığım kadarıyla biraz resim yapıyorum. Uzun yıllar şiir yazdıktan sonra son bir senedir öykülerle haşır neşirim. Laf aramızda bir de roman yazıyorum. Bitirip yayınlatmak kısa dönemdeki hedefim. Lakin ve hasbelkader, saklı seçilmiş benim sözcüklerimdir, kendilerini pek severim


6. Her şeyi bilmek, her şeyden haberdar olmak istemek gibi bir takıntım var. Ukala kesinlikle değilim, sadece kendimle yarış içindeyim. Bilmediğimi söylemekten, sorup öğrenmekten asla gocunmam, sadece içten içe biraz kendime kızarım:D Ayrıca şanslıyımdır. Her zaman korunup gözetildiğimi hissederim. Hayat sana teşekkür ederim


7. Twitterımı, henüz yeni olan bloğumu, kalemimi, ailemi, sanal ortamın kazandırdığı arkadaşlarımı çok seviyorum. Yarim İstanbul diye hitap etmekten keyif aldığım şehrime, izlemeye doyamadığım, ruhumu dinlendiren denize ve kocişime aşığım.


Sıra sizde diyeceğim ama herkes birbirini mimleyince bana sahaf arkadaşım butik kitabevi sahibesi Ayça ve kitap kulübündeki gizem kaldı sadece;)
 Lütfen yazdıktan sonra siz de başkalarını mimlemeyi unutmayın
http://butikitabevi.blogspot.com/
http://gizemunsal.blogspot.com/ 

6 yorum:

  1. hemşo valla ben mimleyecektim seni; ama bizim edebi tutku seni de mimlemiş :))

    -Tiyatro demişken yarın haldun alagaşta dört kişilik bahçe isimli oyuna gidiyoruz ben ve Sümeyra. Akşam sekiz otuz daymış oyun. Murathan Mungan yazmış.
    -Sanal ailenin ötesinde olduğum için mutluyum, uzaktan da olsa kan bağımız var Alucralı :)
    -Bence farklı hisseden balık burçları olarak ayrı bir dernek kurmalı onun çatısı altında birleşmeliyiz. Aynı tarif ettiğin balıklardanım ben de.
    -Evet erken kalkıp tiyatroya bilet alabilmek için benim imdi gitmem lazım sanırım :))

    YanıtlaSil
  2. biliyorum, edebi tutku ve senden sonra da bana kimse kalmadı. tabiki,sanal ailenin de ötesindesin hemşo;)
    günlerden perşembe olduğundan dolayı,ben program yapamıyorum Cüneytin maçı var,yoksa oyunda size eşlik etmek,kahve içip sohbet etmek isterdik.Dört Kişilik Bahçe oyununu bana tiyatroyu aşılayan arkadaşım ayça izlemiş,yorumuna bir bak istersen http://butikitabevi.blogspot.com/search?updated-min=2010-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2011-01-01T00:00:00-08:00&max-re

    YanıtlaSil
  3. Esaslı gerçekler listesi olmuş, beğendim. Mimlediğim için de şikayet etme artık Şevket :)

    Sanatın neredeyse her alanında aktif olduğunuz için ayrıca tebrik ederim sizi. Kıskanılası bir gerçek! ;)

    YanıtlaSil
  4. :)) Tamam O.Ali ama zaten epi topu 3-5 kişiyiz o yüzden hemen bitiyor edebiyatsever sayısı işte :)) Tankut var bizim bakın o da yazmış, bunları birbirimize ulaştırmalı bir şekilde :)
    Ayvil'in yazıya da baktım, ruh halimi ayarladım ona göre gideceğim oyuna, sağol hemşo :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim O.Ali, sanatsever bir ruha sahip olduğum için şanslıyım. Tabi bunda İstanbul'da yaşıyor oluşumun da artısı var.
    üstatlar, ikiniz haricinde diğer yazılanları okumadım, hemen bir göz atayım;)

    YanıtlaSil
  6. Güzel,akkıllı,aktif,sosyal,yazar,çizer,okur'luğun yanında çook vefalı bir dost...buda 8 olsun canım...merakla bekliyoruz hikayelerini...

    YanıtlaSil