29 Aralık 2011 Perşembe

KÜÇÜK ARI /CHRIS CLEAVE

Uluslararası Bestseller olan bu kitabı okumadan önce psikolojinizi iyi hazırlamalısınız. Kitabın renginden, kapağından yansıyan sıcacık bir hikaye beklentisinde zaman zaman kanınızın donacağı buna rağmen seveceğiniz dramatik bir kitap Küçük Arı. Sürekli takipçilerim bilir. Kitap konusu vermeyi pek sevmem.Yazmaktan kendimi alamayacağım küçücük bir ayrıntı okuma hevesinizi kırabilir ya da merakınızı öldürebilir. Kitabın arka kapağında da 'Lütfen kitapta neler olduğunu anlatmayın, çünkü bütün büyü olayların akışında' yazılı. Gerçek adı Udo, yani Barış anlamına gelen göçmen bir kızın hikayesi Küçük Arı. Kitabın yazarı Chris Cleave karakterlerin hayal ürünü olduğunu söylemekle beraber mülteci merkezlerinde görüştüğü ilticacıların ifadelerine dayanarak kurguladığını da eklemekte. Gerçeğin gölgesindeki küçük yüreklerin yaşadığı acılara hazır mısınız? Udo'nun yani Küçük Arı'nın hikayesini öğrenmelisiniz, unutamayacaksınız

5 yorum:

  1. Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş'in hemen peşinden okumuştum Küçük Arı'yı..Bu üçlü epey karamsarlaştırmıştı beni..Ama okumaya değecek 'bestseller'lardan.

    YanıtlaSil
  2. Bin Muhteşem Güneş'i bilmiyorum ama sanırım o da benzer tarzda.Üç hüzünlü hikaye art arda ağır gelmiştir tabi. Bence de okunmaya değer...

    YanıtlaSil
  3. Chris Cleave esasında gazeteci olduğu için bu kitap daha farklı ve çarpıcı gelmişti bana. Konusu itibarıyla insanı gerçekten şaşırtan gerçekleri barındırıyor ve deyim yerindeyse canımızı acıtıyor. Öyle bir kitap. Okunmalı!

    YanıtlaSil
  4. birinci elden bilgi toplayabilmesi çok işine yaramış ve bu avantajı oldukça iyi değerlendirmiş, okunmalı.

    YanıtlaSil
  5. ben yazarın tavsiyesine uymadım maalesef yazmaktan ve yorumlamaktan kendimi alamadım.göz atmayı dilerseniz

    http://www.kitapsohbetcisi.com/2012/08/kucuk-ar.html

    YanıtlaSil